Jak u nás nakupovat?

  • Vyhledání zboží

N

Nevíte, jakou pokrývku hlavy hledáte? Vyberte si v horní liště, zda hledáte pro muže, ženu či dítě. Teď si ještě vyberte svou velikost. Jak ji zjistit najdete v tomto článku. Filtrovat můžete nejen podle velikosti, ale i podle barev nebo složení.

 

  • Nákupní košík

Vybrali jste si? Stačí kliknout na tlačítko „DO KOŠÍKU“. Má Vámi vybraný klobouk, bekovka nebo čepice více velikostí? Pak je nutné si nejprve vybrat správnou velikost. Zobrazení zboží v košíku zjistíte kliknutím na ikonu košíku v pravém horním rohu.

 

  • Dokončení objednávky

Máte vybráno? Přejděte do košíku a zkontrolujte jeho obsah. Dole se Vám zobrazí celková hodnota objednávky a pole pro vložení slevového kódu.

 

Klikněte na tlačítko „Pokračovat“ a zvolte si způsob dopravy a platby. Znovu klikněte na „Pokračovat“ a vyplňte formulář s kontaktními údaji. Zkontrolujte údaje a dokončete svou objednávku kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

 

Hotovo! Objednávka je odeslána a my začínáme na Vaší objednávce pracovat. Během pár minut Vám dorazí na zadaný e-mail potvrzení a shrnutí Vaší objednávky. Chcete v objednávce něco změnit? Kontaktujte nás na e-mailu info@klobouky-barety.cz.

 

  • Zrušení objednávky

Změnili jste názor a chcete objednávku z jakéhokoli důvodu zrušit? Informujte nás co nejdříve. Když už je objednávka zabalená nebo na cestě, musíme bohužel vyžadovat úhradu nákladů s tím spojených.

 

  • Jak Vám zboží doručíme?

Zboží posíláme po celé České republice i Slovensku. Používáme služby Zásilkovny a České pošty. Váš balíček k Vám dorazí obvykle do druhého dne po expedici. Další informace o dopravě najdete v sekci Způsoby dopravy.

 

  • Jak můžete za zboží zaplatit?

    • dobírkou – zaplaťte až při převzetí zboží
    • kartou on-line – zaplatíte ihned po dokončení objednávky platební kartou
    • rychlý bankovní převod – zaplatíte ihned po dokončení objednávky přes internetové bankovnictví
    • bankovním převodem – zaplatíte bankovním převodem na náš bankovní účet dle platebních instrukcí z e-mailu o potvrzení objednávky

 

Více informací o platbách najdete v sekci Způsoby platby. 

 

  • Výměna nevhodného dárku do 8.1.2020

Netrefili jste se obdarovanému do vkusu? Dárek můžete vyměnit za těchto podmínek:

  • Objednávka byla odeslaná v období od 11.2019 – 18.12.2019
  • Pokrývka hlavy musí být pouze vyzkoušena a visačky neodstřiženy
  • Vrácené zboží musí být odeslané do 8.1.2020 (rozhodné je datum na balíčku) doporučeně a dokonale zabalené, aby nedošlo k poškození během dopravy. K doručení můžete využít Českou poštu nebo Zásilkovnu s doručením na pobočku č. 1004 Oční optika ZEOptik (Poliklinika Zdraví), Průmyslová 614, 26701  Králův Dvůr. Poštovné hradí zákazník.
  • Vrátit můžete celou objednávku nebo i jen část.
  • Číslo pro sledování zaslaného balíčku a e-mailovou adresu, na kterou bude odeslán voucher, odešlete na e-mail info@klobouky-barety.cz
  • Zákazník od nás získá elektronický voucher na nákup v Klobouky Audrey na zboží ve stejné hodnotě, jako je hodnota vráceného zboží. Voucher je zaslán do 14 dní od doručení zboží.
  • K zásilce, prosíme, vložte fakturu pro rychlejší zpracování.

 

 

Kontaktní adresa

Štěpánka Štěpánková

Švermova 1331/23

266 01  Beroun 

Tel: 777 631 794

e-mail: info@klobouky-barety.cz