Často kladené dotazy

1. Nákup

  • Jak nakoupit?

Objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Jak postupovat při objednávání najdete v článku Jak u mě nakupovat. Po odeslání objednávky Vám do pár minut přijde potvrzení o uskutečnění objednávky. Když Vám nedorazí, kontaktujte mě.

 

  • Jak zjistím svou velikost?

Připravte si krejčovský metr a změřte obvod své hlavy v místech, kde budete chtít pokrývku hlavy nosit. Metr příliš neutahujte. Měření několikrát pro jistotu zopakujte. Výsledné centimetry jsou vaší velikostí. Více o určení velikosti najdete v článku Jak určit svou velikost.

 

  • Poradíte mi?

Ano, ráda. Můžete mě kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. A to ať už potřebujete poradit s nákupem pro sebe nebo pro své blízké. 

 

  • Můžu si zboží prohlédnout ve Vaší kamenné prodejně?

Mám pouze e-shop bez kamenné prodejny. Po předchozí domluvě je možné si vybrané zboží prohlédnout v Králově Dvoře u Berouna.

 

  • Odpovídá barva produktu na fotce?

Fotky vždy odpovídají skutečnému produktu. Odstín barvy se může drobně lišit v závislosti na nastavení Vašeho telefonu nebo monitoru počítače. V popisu zboží vždy uvádím, o jakou barvu produktu se jedná. Pokud si potřebujete ověřit odstín barvy nebo pomoci s výběrem barvy, kontaktujte mě, ráda vám vše zodpovím.

 

  • Jak můžu uplatnit svůj slevový kód?

Váš slevový kód zadejte přímo v košíku do kolonky „Dárky a slevy“ přímo pod výpisem produktů a stiskněte přidat. Ihned uvidíte sníženou cenu po uplatnění kódu. Jestli si nejste jistí platností poukazu, kontaktujte mě, ráda vám jej zkontroluji.

 

  • Za jak dlouho mi balíček přijde?

Zboží standardně expeduji a předávám dopravci následující pracovní den od objednání (při platbě převodem od přijetí platby). Za další den by vám měla být vaše zásilka doručena.

 

 

  • Posíláte i na Slovensko?

Ano, posílám. Přepněte si můj e-shop tlačítkem vpravo nahoře z CZK na EUR. Balíčky doručuji do Zásilkovny a kurýrem DPD.

 

 

2. Dostupnost zboží

  • Máte zboží skladem?

Ano, všechno zboží mám skladem a můžu ho ihned expedovat

 

  • Zboží je momentálně vyprodané. Bude ještě skladem?

Vyprodané zboží se vždy snažím znovu objednat. Může se stát, že vzhledem sezónnosti zboží již dodavatel nemusí mít konkrétní kousky skladem. Jestli si chcete ověřit konkrétní produkt, kontaktujte mě. 

 

Také je možné si zapnout "Hlídacího psa", budete tak hned informováni o naskladnění Vámi vybraného produktu.

 

3. Platba

  • Jak můžu zaplatit?

Za svojí objednávku můžete zaplatit na dobírku, rychlým bankovním převodem, kartou a nebo klasickým bankovním převodem. Více o informací o platbách najdete v sekci Způsoby platby.

 

  • Platba kartou nebo rychlý bankovní převod se nezdařil. Co mám dělat?

 Pokud se vám platba nezdařila, bude Vám v následujících minutách doručen e-mail, kde najdete tlačítko pro zopakování platby

 

 

4. Doprava

  • Jak si mohu nechat zboží doručit?

Vybírat můžete mezi Zásilkovnou, Českou (Slovenskou) poštou a kurýrem. Více informací k dopravě najdete v sekci Způsoby dopravy.

 

  • Je doprava zdarma při určité výši nákupu?

Ano, a to od objednávek v hodnotě od Kč 1.999,- / EUR 80,-. Při platbě na dobírku se však platí doběrečné.

 

  • Kde je aktuálně můj balíček?

Všechny zásilky expeduji nejpozději druhý pracovní den. Po expedici budete e-mailem informováni o odeslání objednávky včetně čísla zásilky pro její sledování.

 

5. Vrácení zboží nebo reklamace

  • Co mám dělat, když se mi zboží nakonec nehodí?

Zboží mi můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání důvodu. Postupujte dle následujícího postupu:

  • Pokrývka hlavy musí být pouze vyzkoušena a štítky neodstřiženy!
  • Stáhněte a vyplňte formulář Formulář pro odstoupení od smlouvy
  • Balíček zasílejte dokonale zabalený, aby nedošlo k poškození během dopravy. Pokud vám bylo zboží zaslané v krabici, neposílejte ho zpět v plastové obálce, protože dojde ke znehodnocení produktu, za které zodpovídáte vy. Poštovné hradí zákazník.
  • Vrátit můžete celou objednávku nebo i jen část.
  • Zásilku odešlete Českou poštou na adresu: Štěpánka Zápotocká, Bohumila Hájka 188, 267 01 Králův Dvůr.
  • Číslo pro sledování zaslaného balíčku a Formulář odstoupení od smlouvy, odešlete na e-mail info@klobouky-barety.cz
  • Platba Vám bude na váš bankovní účet zaslaná během pár dní po doručení.
  • Vrátit či vyměnit zboží můžete jednoduše přes tento online formulář.

 

  • Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Nejdřív mě, prosím, kontaktujte na e-mailu info@klobouky-barety.cz. Stáhněte si Reklamační protokol a zašlete jej spolu se zbožím zpět na mou adresu.

  

 

6. Dále Vás zajímá

  • Jak se dozvím o novinkách a slevách?

Chcete-li být informováni jako první o mých novinkách, slevách a nabídkách, přihlašte se k odběru mého newsletteru (na hlavní stránce vpravo dole). Novinky můžete také sledovat prostřednictvím mého Facebooku, Instagramu a blogu.

 

  • Jak na skladování? Kam mám pokrývky hlavy uložit?

Všechny pokrývky hlavy je ideální uložit mimo dosah slunečních paprsků, abyste zabránili vyšisování barev. Ideální skladování je ve skříni nebo v kloboukové krabici, kde minimalizujete i riziko zaprášení. Více o skladování pokrývek hlavy najdete na blogu v článku Tajemství správného skladování pokrývek hlavy.

 

  • Jak nejlépe pečovat o mou oblíbenou pokrývku hlavy, aby mi co nejdéle vydržela?

Doporučuji pokrývky hlavy střídat, už tím prodloužíte její životnost. Pravidlem pro všechny typy čepic nebo klobouků je, při namočení, a to i lehkém navlhnutí, je nejdříve nechat volně proschnout a až po té uklízet do skříně.

Pro rychlejší vyschnutí je můžete vycpat zmuchlaným novinovým papírem. Další tipy, jak na údržbu vlněných pokrývek najdete na blogu v článku 4 tipy, jak správně pečovat o vlněné pokrývky hlavy, pro letní klobouky v článku Co musíte vědět, než si pořídíte slamák z papírové slámy.