Často kladené dotazy

1. Nákup

  • Jak nakoupit?

Jsme e-shop, a proto je možné objednávku provést pouze přes webové stránky. Jak postupovat při objednávání najdete v tady. Po odeslání objednávky Vám do pár minut přijde potvrzení o uskutečnění objednávky. Když Vám nedorazí, kontaktujte nás.

 

  • Jak zjistím svou velikost?

Připravte si krejčovský metr a změřte obvod své hlavy v místech, kde budete chtít pokrývku hlavy nosit. Metr příliš neutahujte. Měření několikrát pro jistotu zopakujte. Výsledné centimetry jsou vaší velikostí. Více o určení velikosti najdete tady.

 

  • Poradíte mi?

Ano, rádi. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. A to ať už potřebujete poradit s nákupem pro sebe nebo pro své blízké. 

 

  • Můžu si zboží prohlédnout ve Vaší kamenné prodejně?

Jsme pouze e-shop bez kamenné prodejny. Po předchozí domluvě je možné si vybrané zboží prohlédnout v Králově Dvoře u Berouna.

 

  • Odpovídá barva produktu na fotce?

Fotky vždy odpovídají skutečnému produktu. Odstín barvy se může drobně lišit v závislosti na nastavení Vašeho telefonu nebo monitoru počítače. V popisu zboží vždy uvádíme, o jakou barvu produktu se jedná. Pokud si potřebujete ověřit odstín barvy nebo pomoci s výběrem barvy, kontaktujte nás, rádi vám vše zodpovíme.

 

  • Jak můžu uplatnit svůj slevový kód?

Váš slevový kód zadejte přímo v košíku do kolonky „Dárky a slevy“ přímo pod výpisem produktů a stiskněte přidat. Ihned uvidíte sníženou cenu po uplatnění kódu. Jestli si nejste jistí platností poukazu, kontaktujte nás, rádi vám jej zkontrolujeme.

 

  • Za jak dlouho mi balíček přijde?

Zboží standardně expedujeme a předáváme dopravci následující pracovní den od objednání (při platbě převodem od přijetí platby). Za další dva dny by Vám měla být Vaše zásilka doručena.

 

 

  • Doručujete na Slovensko?

Ano, doručujeme. Přepněte si náš e-shop tlačítkem vpravo nahoře z CZK na EUR. Balíčky doručujeme do Zásilkovny a kurýrem GLS.

 

 

2. Dostupnost zboží

  • Máte zboží skladem?

Ano, všechno zboží máme skladem a můžeme ho ihned expedovat

 

  • Zboží je momentálně vyprodané. Bude ještě skladem?

Vyprodané zboží se vždy snažíme znovu objednat. Může se stát, že vzhledem sezónnosti zboží již dodavatel nemusí mít konkrétní kousky skladem. Jestli si chcete ověřit konkrétní produkt, kontaktujte nás

 

3. Platba

  • Jak můžu zaplatit?

Za svojí objednávku můžete zaplatit na dobírku, rychlým bankovním převodem, kartou a nebo klasickým bankovním převodem. Více o informací o platbách najdete tady.

 

  • Platba kartou nebo rychlý bankovní převod se nezdařil. Co mám dělat?

 Pokud se Vám platba nezdařila, bude Vám v následujících hodinách doručen e-mail, kde najdete tlačítko pro zopakování platby

 

 

4. Doprava

  • Jak si mohu nechat zboží doručit?

Vybírat můžete mezi Zásilkovnou, Českou (Slovenskou) poštou a kurýrem. Více informací k dopravě najdete tady.

 

  • Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, můžete si jej vyzvednout v Králově Dvoře u Berouna. Zastavit se u nás můžete po předchozí domluvě.

 

  • Je doprava zdarma při určité výši nákupu?

Ano, a to od objednávek v hodnotě od Kč 1.999,- / EUR 75,-. Při platbě na dobírku se však platí doběrečné.

 

  • Kde je aktuálně můj balíček?

Všechny zásilky expedujeme nejpozději druhý pracovní den. Po expedici budete e-mailem informováni o odeslání objednávky včetně kódu pro její sledování.

 

5. Vrácení zboží nebo reklamace

  • Co mám dělat, když se mi zboží nakonec nehodí?

Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání důvodu. Postupujte dle následujícího postupu:

  • Pokrývka hlavy musí být pouze vyzkoušena a štítky neodstřiženy!
  • Stáhněte a vyplňte formulář Formulář pro odstoupení od smlouvy
  • Balíček zasílejte dokonale zabalený, aby nedošlo k poškození během dopravy. Pokud Vám bylo zboží zaslané v krabici, neposílejte ho zpět v plastové obálce, protože dojde ke znehodnocení produktu, za které zodpovídáte vy. Poštovné hradí zákazník.
  • Vrátit můžete celou objednávku nebo i jen část.
  • Zásilku odešlete Českou poštou na adresu: Štěpánka Zápotocká, Bohumila Hájka 188, 267 01 Králův Dvůr.
  • Číslo pro sledování zaslaného balíčku a Formulář odstoupení od smlouvy, odešlete na e-mail info@klobouky-barety.cz
  • Platba Vám bude na Váš bankovní účet zaslaná během pár dní po doručení.
  • Pokud chcete vrátit zboží přes Zásilkovnu, pak nejprve zašlete na náš e-mail info@klobouky-barety.cz vyplněné Formulář odstoupení od smlouvy. Následně od nás dostanete kód, který sdělíte v Zásilkovně. Obsluha Vám vytiskne štítek, který se nalepí na Vámi zabalený balíček. Tato služba je zpoplatněna Kč 89,-. O tuto částku bude poníženo plnění za vrácené zboží.

 

  • Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Stáhněte si Reklamační protokol a zašlete jej spolu se zbožím zpět na naši adresu.

 

  • Jak je to se zárukou?

Na všechno naše zboží je záruka 24 měsíců.

 

 

6. Dále Vás zajímá

  • Jak se dozvím o novinkách a slevách?

Chcete-li být informováni jako první o našich novinkách, slevách a nabídkách? Přihlašte se k odběru našeho newsletteru (na hlavní stránce vlevo dole). Novinky můžete také sledovat prostřednictvím našeho Facebooku, Instagramu a blogu.

 

  • Jak na skladování? Kam mám pokrývky hlavy uložit?

Všechny pokrývky hlavy je ideální uložit mimo dosah slunečních paprsků, abyste zabránili vyšisování barev. Ideální skladování je ve skříni nebo v kloboukové krabici, kde minimalizujete i riziko zaprášení. Více o skladování pokrývek hlavy najdete tady.

 

  • Jak nejlépe pečovat o mou oblíbenou pokrývku hlavy, aby mi co nejdéle vydržela?

Doporučujeme pokrývky hlavy střídat, už tím prodloužíte její životnost. Pravidlem pro všechny typy čepic nebo klobouků je, při namočení a to i lehkém navlhnutí je nejdříve nechat volně proschnout a až po té uklízet do skříně. Pro rychlejší vyschnutí je můžete vycpat zmuchlaným novinovým papírem. Další tipy, jak na údržbu vlněných pokrývek najdete tady, pro letní klobouky zde.

 

Zpět do obchodu