Často kladené dotazy
1. Nákup
-
Jak u mě nakoupíte?
Objednávky přijímám přes můj e-shop. Nemusíte se ničeho bát – celý proces je jednoduchý a rychlý. Pokud si přejete podrobný návod, najdete ho v článku Jak u mě nakupovat. Po odeslání objednávky vám během několika minut dorazí potvrzující e-mail. Pokud by se tak nestalo, ozvěte se mi – ráda vše zkontroluji.
-
Jak zjistíte svou velikost?
Stačí vám krejčovský metr. Obvod hlavy si změřte v místě, kde chcete pokrývku hlavy nosit – většinou je to nad ušima a uprostřed čela. Metr neutahujte. Měření doporučuji provést pro jistotu několikrát. Výsledné číslo v centimetrech odpovídá vaší velikosti. Podrobnější návod najdete v článku Jak určit svou velikost.
-
Nevíte si rady?
Od toho jsem tu. Pokud váháte s výběrem nebo potřebujete poradit s dárkem, napište mi nebo zavolejte. Ráda Vám pomohu vybrat to pravé.
-
Máte kamennou prodejnu?
Zatím ne – funguje pouze e-shop. Pokud byste si ale chtěli zboží prohlédnout osobně, po předchozí domluvě je to možné u mě v Králově Dvoře u Berouna.
-
Odpovídá barva produktu na fotce?
Ano, fotografie odpovídají reálnému vzhledu produktů. Mějte ale prosím na paměti, že se barvy mohou lehce lišit podle nastavení vašeho monitoru nebo displeje. U každého produktu uvádím konkrétní popis barvy. Pokud si přesto nejste jistí, napište mi – ráda vám pomohu s výběrem.
-
Jak uplatním slevový kód?
Váš slevový kód zadejte přímo v košíku do kolonky „Dárky a slevy“ přímo pod výpisem produktů a stiskněte přidat. Ihned uvidíte sníženou cenu po uplatnění kódu. Jestli si nejste jistí platností poukazu, kontaktujte mě, ráda vám jej zkontroluji.
Slevový kód zadejte při objednávce v košíku do pole „Dárky a slevy“. Stačí kliknout na „Přidat“ a ihned uvidíte upravenou cenu. Pokud si nejste jistí platností kódu, napište mi a já ho pro vás ráda zkontroluji.
-
Kdy mi dorazí balíček?
Objednávky běžně odesílám následující pracovní den. U plateb převodem expeduji hned po přijetí platby. Zásilka je pak většinou u Vás do 1–2 pracovních dnů.
-
Posíláte i na Slovensko?
Ano, samozřejmě. Stačí si v pravém horním rohu přepnout měnu z CZK na EUR. Balíčky odesílám přes Zásilkovnu i kurýrem DPD.
2. DOSTUPNOST ZBOŽÍ
-
Je zboží skladem?
Ano, veškeré zboží, které vidíte na e-shopu, mám fyzicky skladem. Díky tomu mohu odesílat velmi rychle.
-
Co když je zboží vyprodané?
Pokud je produkt momentálně nedostupný, pravděpodobně čekám na jeho doplnění. Vzhledem k sezónnosti však někdy už není možné konkrétní kousky znovu naskladnit. Pokud máte zájem o konkrétní produkt, napište mi. Můžete si také zapnout funkci "Hlídací pes" – jakmile bude zboží znovu skladem, dostanete e-mail.
3. PLATBA
-
Jaké jsou možnosti platby?
Můžete platit na dobírku, rychlým bankovním převodem, platební kartou nebo klasickým převodem. Více najdete v sekci Způsoby platby.
-
Nepovedla se mi platba. Co teď?
Pokud se vám platba nezdařila, obratem vám přijde e-mail s možností zaplatit znovu pomocí jednoduchého tlačítka.
4. DOPRAVA
-
Jak mi bude zboží doručeno?
Na výběr máte doručení přes Zásilkovnu, Českou poštu a kurýrní službu. Všechny možnosti a jejich ceny najdete v sekci Způsoby dopravy.
-
Je doprava zdarma?
Ano – při nákupu nad 1.999 Kč (nebo 80 EUR). U dobírky se však připočítává poplatek za doběrečné.
-
Jak zjistím, kde je můj balíček?
Jakmile balíček odešlu, pošlu vám e-mail s číslem zásilky. Díky tomu můžete kdykoliv sledovat, kde se právě nachází.
5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
-
Zboží mi nesedí. Co teď?
Máte možnost mi zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu.
- Pokrývka hlavy musí být pouze vyzkoušena a štítky neodstřiženy!
- Stáhněte a vyplňte formulář Formulář pro odstoupení od smlouvy
- Balíček zasílejte dokonale zabalený, aby nedošlo k poškození během dopravy. Pokud vám bylo zboží zaslané v krabici, neposílejte ho zpět v plastové obálce, protože dojde ke znehodnocení produktu, za které zodpovídáte vy. Poštovné hradí zákazník.
- Vrátit můžete celou objednávku nebo i jen část.
- Zásilku odešlete na adresu: Štěpánka Zápotocká, Bohumila Hájka 188, 267 01 Králův Dvůr.
- Číslo pro sledování zaslaného balíčku a Formulář odstoupení od smlouvy, odešlete na e-mail info@klobouky-barety.cz
- Platba vám bude na váš bankovní účet zaslaná během pár dní po doručení.
- Vrátit či vyměnit zboží můžete jednoduše přes tento online formulář.
-
Jak postupovat při reklamaci?
Nejprve mě kontaktujte na info@klobouky-barety.cz. Poté si stáhněte Reklamační protokol a zašlete jej spolu se zbožím zpět na mou adresu.
6. DALŠÍ OTÁZKY
- Jak se dozvím o novinkách a slevách?
Přihlaste se k odběru newsletteru (najdete jej dole na hlavní stránce), nebo mě sledujte na Facebooku, Instagramu a blogu.. Budete tak vždy mezi prvními, kdo se dozví o novinkách i speciálních akcích.
-
Jak pokrývky hlavy správně skladovat?
Ideální je uložit je do krabice nebo skříně mimo přímé slunce – barvy tak zůstanou krásné a klobouk se nezapráší. Další tipy najdete v článku Tajemství správného skladování pokrývek hlavy.
-
Jak pečovat o pokrývku hlavy, aby mi vydržela co nejdéle?
Střídejte je – tím snížíte opotřebení. Po namočení nechte pokrývku volně uschnout (nejlépe vycpanou novinami) a až poté ji uskladněte. U vlny platí, že šetrnost je základ. Více tipů najdete v článku 4 tipy, jak správně pečovat o vlněné pokrývky hlavy, pro letní klobouky v článku Co musíte vědět, než si pořídíte slamák z papírové slámy.