Často kladené dotazy

1. Nákup

  • Jak u mě nakoupíte?

Objednávky přijímám přes můj e-shop. Nemusíte se ničeho bát – celý proces je jednoduchý a rychlý. Pokud si přejete podrobný návod, najdete ho v článku Jak u mě nakupovat. Po odeslání objednávky vám během několika minut dorazí potvrzující e-mail. Pokud by se tak nestalo, ozvěte se mi – ráda vše zkontroluji. 

  • Jak zjistíte svou velikost?

Stačí vám krejčovský metr. Obvod hlavy si změřte v místě, kde chcete pokrývku hlavy nosit – většinou je to nad ušima a uprostřed čela. Metr neutahujte. Měření doporučuji provést pro jistotu několikrát. Výsledné číslo v centimetrech odpovídá vaší velikosti. Podrobnější návod najdete v článku Jak určit svou velikost.

  • Nevíte si rady?

Od toho jsem tu. Pokud váháte s výběrem nebo potřebujete poradit s dárkem, napište mi nebo zavolejte. Ráda Vám pomohu vybrat to pravé.

  • Máte kamennou prodejnu?

Zatím ne – funguje pouze e-shop. Pokud byste si ale chtěli zboží prohlédnout osobně, po předchozí domluvě je to možné u mě v Králově Dvoře u Berouna.

  • Odpovídá barva produktu na fotce?

Ano, fotografie odpovídají reálnému vzhledu produktů. Mějte ale prosím na paměti, že se barvy mohou lehce lišit podle nastavení vašeho monitoru nebo displeje. U každého produktu uvádím konkrétní popis barvy. Pokud si přesto nejste jistí, napište mi ráda vám pomohu s výběrem.

  • Jak uplatním slevový kód?

Váš slevový kód zadejte přímo v košíku do kolonky „Dárky a slevy“ přímo pod výpisem produktů a stiskněte přidat. Ihned uvidíte sníženou cenu po uplatnění kódu. Jestli si nejste jistí platností poukazu, kontaktujte mě, ráda vám jej zkontroluji.

Slevový kód zadejte při objednávce v košíku do pole „Dárky a slevy“. Stačí kliknout na „Přidat“ a ihned uvidíte upravenou cenu. Pokud si nejste jistí platností kódu, napište mi a já ho pro vás ráda zkontroluji.

  • Kdy mi dorazí balíček?

Objednávky běžně odesílám následující pracovní den. U plateb převodem expeduji hned po přijetí platby. Zásilka je pak většinou u Vás do 1–2 pracovních dnů.

  • Posíláte i na Slovensko?

Ano, samozřejmě. Stačí si v pravém horním rohu přepnout měnu z CZK na EUR. Balíčky odesílám přes Zásilkovnu i kurýrem DPD.

2. DOSTUPNOST ZBOŽÍ

  • Je zboží skladem?

Ano, veškeré zboží, které vidíte na e-shopu, mám fyzicky skladem. Díky tomu mohu odesílat velmi rychle.

  • Co když je zboží vyprodané?

Pokud je produkt momentálně nedostupný, pravděpodobně čekám na jeho doplnění. Vzhledem k sezónnosti však někdy už není možné konkrétní kousky znovu naskladnit. Pokud máte zájem o konkrétní produkt, napište mi. Můžete si také zapnout funkci "Hlídací pes" – jakmile bude zboží znovu skladem, dostanete e-mail.

3. PLATBA

  • Jaké jsou možnosti platby?

Můžete platit na dobírku, rychlým bankovním převodem, platební kartou nebo klasickým převodem. Více najdete v sekci Způsoby platby.

  • Nepovedla se mi platba. Co teď?

Pokud se vám platba nezdařila, obratem vám přijde e-mail s možností zaplatit znovu pomocí jednoduchého tlačítka.

4. DOPRAVA

  • Jak mi bude zboží doručeno?

Na výběr máte doručení přes Zásilkovnu, Českou poštu a kurýrní službu. Všechny možnosti a jejich ceny najdete v sekci Způsoby dopravy.

  • Je doprava zdarma?

Ano – při nákupu nad 1.999 Kč (nebo 80 EUR). U dobírky se však připočítává poplatek za doběrečné.

  • Jak zjistím, kde je můj balíček?

Jakmile balíček odešlu, pošlu vám e-mail s číslem zásilky. Díky tomu můžete kdykoliv sledovat, kde se právě nachází.

 

5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

  • Zboží mi nesedí. Co teď?

Máte možnost mi zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu.

  • Pokrývka hlavy musí být pouze vyzkoušena a štítky neodstřiženy!
  • Stáhněte a vyplňte formulář Formulář pro odstoupení od smlouvy
  • Balíček zasílejte dokonale zabalený, aby nedošlo k poškození během dopravy. Pokud vám bylo zboží zaslané v krabici, neposílejte ho zpět v plastové obálce, protože dojde ke znehodnocení produktu, za které zodpovídáte vy. Poštovné hradí zákazník.
  • Vrátit můžete celou objednávku nebo i jen část.
  • Zásilku odešlete na adresu: Štěpánka Zápotocká, Bohumila Hájka 188, 267 01 Králův Dvůr.
  • Číslo pro sledování zaslaného balíčku a Formulář odstoupení od smlouvy, odešlete na e-mail info@klobouky-barety.cz
  • Platba vám bude na váš bankovní účet zaslaná během pár dní po doručení.
  • Vrátit či vyměnit zboží můžete jednoduše přes tento online formulář.

 

  • Jak postupovat při reklamaci?

Nejprve mě kontaktujte na info@klobouky-barety.cz. Poté si stáhněte Reklamační protokol a zašlete jej spolu se zbožím zpět na mou adresu.

 

6. DALŠÍ OTÁZKY

  • Jak se dozvím o novinkách a slevách?

Přihlaste se k odběru newsletteru (najdete jej dole na hlavní stránce), nebo mě sledujte na Facebooku, Instagramu a blogu.. Budete tak vždy mezi prvními, kdo se dozví o novinkách i speciálních akcích.

  • Jak pokrývky hlavy správně skladovat?

Ideální je uložit je do krabice nebo skříně mimo přímé slunce – barvy tak zůstanou krásné a klobouk se nezapráší. Další tipy najdete v článku Tajemství správného skladování pokrývek hlavy.

  • Jak pečovat o pokrývku hlavy, aby mi vydržela co nejdéle?

Střídejte je – tím snížíte opotřebení. Po namočení nechte pokrývku volně uschnout (nejlépe vycpanou novinami) a až poté ji uskladněte. U vlny platí, že šetrnost je základ. Více tipů najdete v článku  4 tipy, jak správně pečovat o vlněné pokrývky hlavy, pro letní klobouky v článku Co musíte vědět, než si pořídíte slamák z papírové slámy.